Ağustos 7, 2008

Doğum Günü Pastası ve Kurabiyeleri

Posted in kurabiyeler, pastalar 9:41 am tarafından semavers



Vildan’ın hazırladığı pasta ve kurabiyeler yeğeninin geçen haftaki doğum gününden…
Kurabiyeler nişastalı çiçek kurabiyeler tarifinden, Vildan çiçek kalıbı olmadığı için kurabiyeleri tavşan ve kelebek kalıplarıyla hazırlamış, çok da güzel olmuş… Vildan’ın ellerine sağlık diyor, yeğeninin yeni yaşını kutluyorum…
ilgili bağlantılar;
*Nişastalı Çiçek Kurabiyeler
*NİŞASTALI ÇİÇEK KURABİYE -binbirçeşni~Saliha
13 Yorum »

  1. Damak Tadı said,

    Vildan’ın yegenine bende mutlu yaşlar diliyorum..

    Pastasına ve kurabiyelerine bayıldım ben..Çok sevimli ve şeker geldiler bana bu kurabiyeler..Karya’m geldiğinde bizde yaparız belki Hatice’ciğim..

    Hepinizin ellerine sağlık canım..

    En güzel dileklerimle..

  2. Hatice said,

    Gülcüğüm çok teşekkürler:)

    Kurabiyeleri mutlaka denemeni tavsiye ederim, hem çok lezzetli hem de üzerindeki rengarenk drajelerle çocuklar için albenili oluyor…

    sevgiler…

  3. neslihan said,

    Festival gibisin,katılmak istiyorum… Bu pasta ve kurabiyelr bana bu şarkıyı hatırlattı,çok güzel olmuş ,nice yalara…sevgiler

  4. Yaren said,

    Bir müddet bloglara ugrayamadim tasinmadan dolayi,internet baglantisinin olmayisi.Bu arada sayfani görmeyeli yine nefis seyler yapmisin.Harika ,hangisini yapacagina sasirir insan.Ellerine saglik canim,afiyetler olsun.Sevgiyle kal.

  5. Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat said,

    sıkıntılarının bır an evvel son bulması dılegımle canım arkadasım…yaptıklarına ve sunumlarına hayranım canım..herzaman takıpcın olacagım sevgılerımle…

  6. birdutmasali said,

    sevgili hatice
    zaten tatildeyken güzel şeylerden başım dönmüştü, :))
    ama şimdi bu bambaşka bir güzellik olmuş,hayran oldumm.

    svglrrrr NuNu

  7. armina said,

    Beyaz bir gül gönderiyorum size
    Yaprağında iman dalında sevgi
    Kokusunda Muhammed var
    Haneniz kalbiniz nurla dolsun
    Kandiliniz mübarek olsun

  8. sevil(birdemliksohbet) said,

    SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
    1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
    ……………………………………………………………………………………………………………
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008–14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2” BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
    BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİL

  9. HÜLYA said,

    ellerine sağlık pastanda kurabiyelerinde haria olmuş..

    bonibonlu kurabiye benim kızında favorisidir sanırım tüm çocuklar bayılıyor bu lezzete…

    tekrar ellerine sağlık canım

  10. ab-ı hayat said,

    Nerelerdesin sevgili Hatice:)))))

  11. Anonymous said,

    Sevgili hatice

    iyi misin nerelerdesin. Hayırlı ramazanlar olsun. Güzel iftar sofralarını bekliyoruz. Bir ses ver :)))

    Sevgiler…

  12. nino said,

    nice mutlu yaslarra hersey superrrrrrrrrrr

  13. semra mutfakta said,

    ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ŞİRİN GÖRÜNÜYORLAR.


Bir Cevap Yazın

